torsdag 31 mars 2011

Trött, tröttast, Johanna

Inskolning och sedan öppna förskolan. Hem och käka sedan somnade Neo och jag slappade på soffan innan jag tog tag i massa viktiga saker. Ringde massa telefon samtal. Konstaterade när dess va gjorda att jag börjar inte jobba med en mjukstart...


Varför? Jag har ju mjukstartat sedan augusti men 10 arbetsdagar i streck. Men det skall ändå bli kul som attan. Mycket pusslande blir det =)

Sedan kom Camilla förbi väldigt spontant. Hon var vrålhungrig och hade köpte med sig mat till sig som jag inte nödvändigtvis inte måste precisera. Men Neo fick smaka sina första pommes frites. Väldigt smaskigt tyckte lille bubben.



Camilla åkte hem. Mattias kom å hämtade Neo för helgen och jag åkte å tränade.
Det var en otroligt dålig träning idag. Jag kände mig otroligt opeppad, trött och svag. Passet gick åt helvete när jag överbelastade min onda fot. Gjorde klart styrkan men när konditionen kom så gick jag ut. Irriterad så till den milda grad och i smärta.

Tackar övre makter för den där perfekta kroppen som gick förbi mig. Inte bara en gång utan säkert fyra-fem gånger. Blickar utbyttes. Sorry guys, det har genom åreb funnits många spekulanter till förstaplatsen av gymkillarna på F&S men idag hittade jag utan tvekan Mr F&S.

Imorgon är det jobb igen. Svintrött är jag och på ett egentligen rätt pissigt humör, dessutom finns det inget direkt bra på tv. Det blir sängen och en dejt med John Blund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar