tisdag 22 mars 2011

Ett snabbt inlägg

Solen skiner och fåglarna kvittrar. Jag ligger fortfarande kvar i sängen och Neo sover i sin säng. Jag ännu inte kollat graderna men det känns dom om de skulle funka att ta sin vårjacka på sig idag. Bär jag va uppe i natt å gav välling vid 02-tiden var det hela 5 grader så det är ingen omöjlighet. Premiär! Jag har gått å kånkat på min tjocka vinterjacka forever känns det som. För man ska ju som bekant svettas in våren och frysa in hösten.

Jag gjorde som jagas igår och gick å lade mig 21.30 och vaknade nu vid halv åtta. Åt alltså inget onödigt (eller middag) alls igår kväll och fick sova riktigt länge.

Nä nu få jag nog börja gå upp så kanske lille skrutten vaknar så vi kan börja denna underbara dag. Vi är friska. Solen skiner och vi hoppas att pappa också kommer till Öf idag.
Ikväll tränas det såklart igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar