måndag 14 mars 2011

Tid för reflektion!

Jag är inte ledsen. Det trodde jag absolut att jag skulle vara när jag i tanken föreställt mig ett sånt besked. Men det är klart. Jag är inte en sån blondie som jag ser ut att vara. Jag har en hel del innanför pannbenet och har haft detta på känn länge. Det är ju tråkigt och jag kommer säkert ha mina downs, som med allt annat men just nu så känns det till det bättre. Nu vet jag i alla fall hur allt ligger till och behöver inte fundera mer på det. Och framför allt så känns det som att detta har gett mig en knuff i ryggen. Nu ska de sista kilorna bort! Så är det bara. Hehe, lite egocentriskt men jag vill att det skall kännas bittert.... "Up yours! Titta vad du gick miste om" =) Hahaa. Det får bli min trigger.

En annan sak jag verkligen skall sätta tänderna i är Zandras och min gemensamma 25 årsfest. Planera, planera, planera... Love it! Zandra sa förut att jag får vara Head planer och hon kommer med glada tillrop och står för det kreativa. Vi kompletterar varandra så fint! Om man börjar i tid så kommer det säkert att hinna bli riktigt bra =) Jag gjorde som hastigast en lista på folk vi skall bjuda. Det blir en härlig blandning av folk men det är ju då fester blir som bäst. Eftersom vi planerar ha festen i semestertider så tänkte vi att det är bäst att få ut inbjudningar relativt tidigt.

Dessutom har jag nog tagit beslutet att följa med Jannika och Steven till Skanneborgs(?)-festivalen i juli/aug. Det är ingen barnvänlig festival men mågot roligt måste man ju som morsa ändå få göra när det är sommar. Neo har ju en pappa också och en mormor och morfar som alltid ställer upp om de kan. Jo, så får det nog bli! Musik, sommar, "camping", Bubblan och galna danskar, herregud det är ju som bäddat för succé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar