lördag 26 mars 2011

Sviterna

Sedan när är det JAG som är brunetten i vårt förhållande? ;)


Herregud va roligt det va igår! Dansade och hade så jäkla roligt. Först var vi ju hemma hos Camilla och firade henne med bubbel och tilltugg. Det är så himla mysigt att umgås med massa folk man tycker om och känner så väl. Jag tog massa bilder med kameran och tänkte jag skulle lägga upp några sedan.

Nästan alla tjejer drog ut till hatten sedan och där dansade vi järnet. Shit va roligt det va! Helt galet kul. Träffade en hel hög med gamla (å nya) bekanta som jag dansade med! Det finns nog inget roligare än dansa och sjunga till en massa bra musik med härliga brudar!

Tyvärr tappade jag min klocka. Jag blev så jäkla ledsen så det liknar ingenting! Jag trodde den hade gått förlorad. Vi frågade runt överallt flera gånger och tillslut bestämde vinkas för att gå hem. När Zandra hämtade ut jackorna så passade jag på att fråga en sista gång i receptionen. TaTaaaa!! Där var den. Lite sönder i länken men ändå!! Det går ju att lämna in den och få det fixat. Jag blev så glad så killen bakom disken fick en ordentlig kram. Det hände också en olycka på dansgolvet. Jag trampade snett och stukade foten rejält. Kul!


Men men. Nu är Zandra och jag hemma hos mina föräldrar och käkar våfflor. Vi ska ta oss till Maxi och handla inför kvällen. Jag får nämligen kvälls-och nattgäster =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar