måndag 21 mars 2011

websidan kan inte visas

Får panik!  Jag som är så nyfiken på om jag får tillbaka något på skatten eller om jag måste betala. Men när jag ska skaffa e-leg och ska testa det så står det bara "websidan kan inte visas".

Zandra och jag tog med oss våra kids till Ikea och drömde oss bort. Zandra planerar och möblerar i "sitt nya hus". Jag köpte en pall som pappa skall måla vit och plastglas och skålar som är så bra att ha när man får massa barn på besök. Egentligen skulle jag ha en handdukstork eller upphängare eller vad fasen det heter. Men dom var slut. Så det får bli ytterligare en tripp till Ikea. Otur!

För övrigt så har jag tränat idag! Japp idag igen. Så jäkla roligt pass att jag knappt kan fatta! Jag vill så himla gärna bli ledare. Jag hade älskat varje sekund.

Det här inlägget blir det tråkigaste ever. Men jag är helt tom och avtrubbad tror jag. Jag står i en svängdörr och det bara händer massa saker omkring mig tyvärr är allt mitt fel. Det är nog bäst att jag går och lägger mig så jag inte förstör mera. Å dessutom kan jag inte äta något om jag går å lägger mig å på så sätt inte bli ännu mer svullofet.
Imorgon skall jag vända och bli helt sjukligt positiv i stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar