torsdag 10 mars 2011

Tankar utan inbördes ordning.

Det är nog något som är galet när man på allvar skulle behöva en större strl än grön ob.
Det är underbart att få spontana besök utav fina människor som man kan öppna sig för och som man kan skratta gott med. Jag får det bekräftat gång på gång att vänner är familj man väljer.
Plutten har feber men jag misstänker att det är argsinta tänder på g för det var väldigt vad det dreglas.
Ta lite fler initiativ!!
Ska träffa Neos blivande dagmamma på tisdag. Håller tummarna och hoppas som vanligt på det bästa.
Längtar efter nästa CatClub för då skall jag ut med mina fina och svänga mina lurviga. Förväntar mig en lätt överförfriskning, härlig musik, massor utav dans och en hel kväll utav skratt i goda vänner lag.
Jag förtjänar att veta vad som försiggår. Jag förstår att problem hopar sig. Nu känns det som att jag är en back up. Skiter det sig så är jag det näst bästa. Ta en funderare på om det är rättvist mot mig? Är det min dåliga självkänsla som spökar igen? Men prata med mig.
Ser fram emot att jobba i helgen. Hoppas Neo är frisk så jag slipper ha ångest över att hans mamma inte är hos honom.
Så himla trist väder så jag kräks! Ge mig vår så man kan plocka fram vårjackan och framför allt så man slipper klä på Neo alla dessa jäkla vinterkläder.
Till sist; ORKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar