måndag 14 mars 2011

God morgon!




Den här frukosten skiljer sig på så många sätt än den jag brukar ha. Istället för att behöva truga in gröt och smörgås i en liten Neo, som egentligen bara vill ha mammas mat, fick jag nu i lugn och ro avnjuta en stillsam frulle med Mama som sällskap.

Varför är jag redan i full gång? Jo, tvättid. Första gången här på nya placet. Min fråga är nu, hur lång tid tar en maskin som tvättar i 60 grader? Måste ju springa ut å kolla, det har gått en timme. Ikväll blir det jobb, sista denna helgen/veckan. Hoppas också kunna hämta hem min fina bil från verkstaden snart. Typ idag eller i morgon hade suttit fint.

Idag är jag glad, har beslutat mig gör att vara lite lekfull ;) Det förtjänar jag. Haft eller har det jobbigt med separationen på olika sätt så det är inte mer än rätt. Orkar inte med dramatiken eller att dras ner i ett hål. Jag tar varje dag som den kommer. Vill du vara med så välkommen, annars får du se på. =) Men jag ska leka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar