tisdag 22 mars 2011

Våren snälla stanna!!

Men sluta blåsa =)
Det blev precis som jag önskade, en härlig dag. Vi fick skynda oss med morgonbestyren son nuförtiden tar liiiite längre tid när Neo envisas med att äta sin gröt och macka själv. Men tillslut kom vi iväg och först på plats va vi också. Men sedan trilla unge efter unge in och tillslut va vi massor av kids, morsor och farsor.

Efteråt tog Zandra och jag en härlig promenad så barnen skulle somna och vi skulle få plats på favorit caféet Tant Rut. Jag ville egentligen använda min nya vårjacka men den är ljust beige och det är kanske inte riktigt väder för det än. Men den som väntar på något gott =)


Men barnen hann tyvärr (?) vakna innan vi kom fram till Tant Rut så de fick snällt följa med in å käka.


Pannkakor till Neo. Fast här har han fått tag på ett bröd som ändå låg å skräpade på min tallrik.


Selma hon var så nöjd med sin leksak. Jag har ju glömt att berätta att tantens duktigaste flicka lärde sig krypa igår! Stor tjej nu <3



Snälla våren. Stanna kvar och sprid sol och värme i vårt avlånga land (eller i alla fall på västkusten). Jag vill ha härliga vårkläder på mig. Detta linnet sprang jag på inne på Lindex. Supergulligt.

Jag vill avsluta detta inlägg med en tribute till min "storasyster" Åsa. Idag fyller hon dessutom år! Stort grattis igen syster!! Jag sms:ade henne förut och grattade och fick tillbaka ett underbart meddelande som gjorde hela min dag. Tänk att ett sms kan vara så fyllt av kärleksfulla ord och betyda så mycket. Sprang även på henne på Tant Rut förut. Som vanligt har hon satt massa griller i huvudet på mig =) Puss på dig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar