lördag 19 mars 2011

Idag har det varit en sån där riktigt bra dag. Jag har och är fortfarande på ett strålande humör. Det har varit riktigt soligt och vårlikt väder och jag känner mig mycket friskare. Det blir träning redan på måndag tror jag. Jag kommer säkert vara helt slut för som det är nu så börjar svetten lacka vid minsta fysiska ansträngning.

Zandra och jag lämnade båda barnen hemma med Magnus och drog ner på stan för att strosa på garageförsäljningen. Det var jättemycket folk men lyckades ändå fynda ett SVEAlinne och en klänning.


Linnet blir perfekt till sommaren till ett par shorts, en kjol eller varför inte jeans. 70:- fick jag betala.


100:- är ju denna klänningen lätt värd istället för 549:- Jag kanske skulle ha tagit en mindre strl om de fanns men den går absolut att använda. Jag gillar den, kanske ha den på fredag när Camilla ska ha Sex And The City tema på sin födelsedagsförfest?


Sedan stack jag upp till mamma och tog en fika. Det var så himla gott och varmt på framsidan av huset så vi lapade lite sol medan Neo slaggade på soffan.


Ett riktigt vårtecken i mammas rabatt. Underbart! Välkommen våren.


Men när han vaknade var det full rulle. Tack och lov kom pappa hem och lekte med Neo.


Såhär kan man hjälpa till. Det är ju förvisso snart påsk men det är väl bara kärringarna som flyger till blåkulla?


Sedan var det snabbt hem för att fixa i ordning oss för att gå på min moster Lottas 40 årskalas.


Mammas fräckaste kille <3


Kolla in tårtorna!!!!


Det var trevligt och mysigt på kalaset men både jag och min son var jättetrötta. Jag körde hem mina päron och sedan raka vägen hem och bums ner i sängen. Nu ligger jag här och ögonen går i kors.



Nothing compares to you...

1 kommentar: