torsdag 17 mars 2011

En snabbis i sängen

Ja. Det är precis som ni tror. Jag drar ett snabbt blogginlägg från sängen innan det är natten. Det är ett bra sätt att varva ner på. Jag har förvisso spenderat hela kvällen i soffan men när man har finaste Zandra på besök så blir det massa tjöt också. Idag fick vi även diskuterat lite djupare saker.
Men innan det såg vi Dumma Mej. Så himla söt å rolig film. =) En film helt i min smak.

Känns bra att Selma somnade så bra här hemma hos mig. Då vet vi att det fungerar. Neo är mycket bättre idag. Hyfsat pigg och extremt rastlös. Så för att stilla mitt humör och lugna hans mentala hälsa bar det av till öppna förskolan idag.
Jag mådde verkligen skit i morse men det var bara att bita ihop. Det är ju en himla tur att jag inte är man och förkyld för då hade Neo och jag levt i ett totalt rörigt kaos utan mat och om inte för den anledningen så hade jag dött på kuppen enbart av att slå upp ögonen... =)
Men hur som helst mår jag mycket bättre. Jag har fortfarande den där sexiga(?), hesa och ansträngda whiskeyrösten. Men det är bättre med hostan och näsan rinner inte fullt så mycket längre.

Imorgon skall vi möta upp mamma på stan och gå på presentjakt till min moster som fyller 40. Inga planer för kvällen och på lördag är det kalas. En lugn helg alltså. Däremot har jag stora planer för nästa.

Konstigt, annorlunda. Tillgjort kompistrevlig? Det tar nog längre tid än jag trodde att vänja mig vid att ha dig som vän...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar