tisdag 1 mars 2011

Mammalyx

Idag har vi först lekt loss på Öppna Förskolan tillsammans med Zandra och Selma. Mattias kom också förbi och Neo blev jätteglad men lite förvånad att se prappa där av alla ställen. Efteråt gick Zandra och jag väldigt långsamt heeeela vägen till västra gatan för att kidsen skulle somna. Viker dom gjorde. Då parkerade vi vagnarna på utsidan mot fönstret vid Tant Rut och passade på att luncha. Självklart vaknade Neo när jag endast kommit halvvägs genom Ceasarsalladen. Men det fik ju bra ändå. Han hittade en kompis, Osvald. Neo och Osvald känner varandra sedan de låg i magen. Jenny (pinsamt, undra om de va så hon hette?) och jag gick på samma mammagrupp.


När vi va mätta och belåtna traskade vi för att handla lite och sen bussen hem. Nu ska Neo få middag om en stund och sedan kommer Mattias för att leka med Neo medan jag tränar. Mamma vill väldigt gärna ta en tripp till Kärringgrillen också så jag får nog offra mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar