söndag 13 mars 2011

Zombie

Det börjar skymma nu och med den blir också min trötthet mer påtaglig. Av någon mycket märklig anledning så var jag helt slut när klockan ringde i går morse. Trots att jag sov hela natten. Vaknade inte en enda gång och somnade verkligen på stuts när jag la huvudet på kudden. Men dte var ju bara att bita ihop och masa sig ur sängen och åka och jobba. Det skulle ju bli en bra lördag, det var jag inställd på.

Efter jobbet och efter några turer fram och tillbaka med Jannika på telefonen så drog jag hem och duschade, packade och åkte till Camilla och Daniel. Bubblan checkade in på Pensionat Gutafsson. Fina Millan!
Magdalena kom också och käkade tacos med oss. Efter många om och men kom äntligen den efterlängtade Steven. Alla var spända på att träffa honom (aka Preben eller Djungel George). Dte var första gången som Daniel och Camilla träffade honom, jag däremot har ju träffat honom ett par gånger nu =) Daniel föll pladask! Jannika fick tummen upp ett par gånger och Camilla gillade definitivt att han är skön att vila ögonen på.
Jag kan ju ha varit mitt mest tråkiga igår. Svintrött och huvudvärk. Egentligen inte alls upplagd för middag, vin och tjöt. Usch, jag skäms nästan. När Magdalena åkte var det väldigt tydligt att jag blev femte hjulet, och det är ju alltid så himla skojigt! Sedan så var jag nog också lite nere. Blir ju det ibland nu för tiden. Kan ju absolut ha att göra med att Neo var hos Mattias och jag visste att han var sjuk och hade svårt att sova. När man är på ett sånt humör så är det faktiskt lite jobbigt när någon blir för full. Men men, nästa gång är det jag som är full och irriterar någon som är nykter.

Nu är Jannika med sin pojkvän på Cypern. Han ska jobba där och hon skall lata sig och förhoppningsvis lapa lite sol i en vecka. Hoppas de kom fram. Inte hört något och tänkte inte på att ta Stevens nummer, Jannika stänger väl antagligen av sin telefon där nere.

För övrigt så är jag trött på missförstånd och grinigheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar