tisdag 29 mars 2011

Good day

Det gick jättebra på första dagen på inskolningen för Neo. Skönt säger jag =) Vi började med att vi var inne och lekte nån timme sedan gick vi ut och Neo lekte i sandlådan med de andra barnen. Klockan var bara halv elva men gubben var redan störttrött så vi drog till öppna förskolan för att han inte skulle somna för tidigt. Vi kom lagom till sångstunden och fikat. Sedan lekte vi ur den sista energi. Strax efter tolv stensomnade Neo och vaknade först efter tre. Snacka om utmattad liten kille. Men hans mamma hann med massa under tiden.


Zandra och jag mötte upp en kompis från gymnasiet och vi gick först och fikade sedan kollade vi runt på stan en stund.


Fika på Nyfiken med Selma =)
Innan jag traskade hem så tog jag en sväng till Maxi och handlade men glömde hälften.

Väl hemma var det dags att byta om och åka iväg och träna.


På med stödlindan så mamma kan träna. Men hur fin är inte den lilla, lilla handen som klappar mammas onda fot.

Nu är jag nytränad , nyduschad och ska avnjuta en härlig kvällsmat och film innan det är dags för sängen.


Imorgon är det jobb för min del. Neo får gå på inskolningen själv med sin pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar