tisdag 15 mars 2011

Sjukstuga

Jag blev sjuk i natt. Frös som en liten blå å hade sådär ont i kroppen. Näsan rinner, hostar gör jag och huvudet hållet på att explodera. Men ändå var det bara att ställa klockan och möta Neos dagmamma. Men först var det frulle


Mina vanliga vitaminer, Esperitox, Noskapin, Panodil och Strepsil. Härlig cocktail!

Underbar dagmamma kommer Neo att få! 20 års erfarenhet och allting verkade vara problemfritt. Fick så himla gott intryck av henne så det känns väldigt bra faktiskt. 29 mars börjar vi inskolningen. Ska bli spännande och antagligen inga problem. Han är ju så lätt att lämna bort och älskar att leka med andra barn.

Sedan hämtade jag upp Neo hos Mattias och sedan promenerade vi hem. Min lilla bubbe hade 39,1 i temp så de fick bli en Panodil i den lilla rompen och sedan stred jag mot alla tänkbara regler. Jag satte på en dvd. Vad kan passa min bilälskade bebis bättre än just Bilar.


Gosar och varvar ner till Bilar. Så satt han i en kvart tills han kröp upp hos mig och somnade.


Det är kärlek!
Fick sms av pappa förut att min bil är färdig på verkstaden! Äntligen säger jag bara =) Får hoppas att pappa och jag kan hämta den när han slutat. Den har varit väldigt saknad.

Jag har väl varit lite orättvis. De är klart att jag är ledsen. Jag är som bekant fasadernas drottning. Och jag kommer att fixa det här också även om det känns förjävligt. Men det som inte dödar det härdar, eller hur? Jag förstår att det är en omöjlig ekvation för tillfället. Men när lösningen någon gång i framtiden är hittad så får jag hoppas på det bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar