fredag 1 april 2011

Så det kan gå...

Tillbringat snart 23 timmar i sängen om man inte räknar med åtskilda toalettbesök. Jag vet ungefär 500 roligare sätt att spendera en fredag på. Som ni då förstår har jag inte jobbat idag. Jag har istället varit matförgiftad.

Jag har försökt vila så mycket jag bara kan eftersom jag i morgon skall skriva Högskoleprovet. Mellan 8.30 och 16.20 måste jag ha huvudet på skaft. Sedan är det bara att köra hem och lägga sig i sängen igen.

Jag har sovit och kollat på tv hela dagen och vid 2-tiden kom min fina mamma med cola och Proviva. Det är det enda jag har fått i mig. Och det bästa av allt är att det faktiskt får vara kvar. Det är lycka!

Jag saknar min lille bubbe som är hos sin pappa i helgen. Det går så himla bra hos dagmamman. Såklart hade verkligen aldrig trott något annat. Mitt fina barn!

Det blir till att dricka upp resterande i glaset, kolla på Så Det Ska Låta och sedan somna för att förhoppningsvis vakna helt frisk och pigg som en lärka.

Hoppas ni haft en bättre fredag än jag. Ta hand om er gott folk.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar