söndag 10 april 2011

Latest

Det har varit så mycket nu, mycket negativt. Orkar inte dra allt och alla turer så jag väljer att fokusera på det bra och underbara i livet istället. Eftersom det var ett tag sedan kommer ett utav mina berömda (?) bildspel...


I lördags mumsade Neo och jag Ameriknska pannkakor till frulle.


Sedan strosade vi på Västra gatan med Camilla och hennes brorsbarn Max och Lukas. Här sitter vi på uteserveringen på Tant Rut. Soligt och varmt men tyvärr rätt blåsigt.


Min underbara Ester Eleonora scarf.


Min underbara tokunge. Såhär ville han presentera sig. Byxlös i hörselkåpor och med en flugsmälla i högsta högg...


Vi har spenderat i stort sett hela dagen ute. Lekte vid ankdammen och fikade ute med kaffe och muns. Men detta underbara lockade fram bakmamman i mig. 80 kanelbullar presterade jag medan Neo slaggade.


Kvällen avslutades med familjen annorlunda. Här har vi den mysigaste av dem alla. Familjen annorlundas alldeles egna Krambjörn <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar