torsdag 14 april 2011

Premiääääär




Det är helt underbart väder ute och jag tig tjuren vid hornen och såg till att göra något vettigt av timmarna när Neo är på inskolning hos dagmamma. Ingen vill ju vara inne å städa bär det är så underbart väder som det är idag, dessutom är det faktiskt helt godkänt städat här. Jag tog det värsta i tisdags. Hur som helst... Jag snörade på mig löparskorna och drog upp till Fontin för att undersöka statusen på min löpträning som legat på is under vintern (oj, fyndigt värre). Den var i alla fall inte alls så illa som jag trodde. Jag började med att gå ett varv runt mossen. Sen sprang jag två varv och avslutade med att powerwalka runt 2,5:an. Två varv runt mossen blir 1,6km och för ett tränat öra låter det kanske inte alls speciellt bra men för mig är det kanon! Jag kan nämligen inte springa utan håller på att lära mig. Tänk att jag dessutom kände att jag hade mer att ge! Grymt. Heja mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar