måndag 25 april 2011

Påskdagen

Inleddes med jobb för min del. Neo var överlycklig som fick spendera dagen med Mommo & Moffa vid båten. Mamma sa han hade fullt upp hela tiden med alla roliga saker som hände överallt. Höjdpunkten måste ändå varit när en stor traktor (som han älskar) kom med en stor båt på släp... =) Kan tänka mig att ögonen höll på att ploppa ut på honom.

Jag hämtade upp Neo efter jobbet och mötte upp Camilla på Maxi. Vi handlade massa godsaker inför grillpremiären för vår del.

Väl hemma så frågade jag henne om hon kan det här med gasolgrill, ett asgarv utbröts när ingen av oss hade en blekaste aning. Vi hävdade vår okunskap på att det är typiskt manligt. MEN eftersom det nu inte fans någon med snopp (den kunskapen sitter säker där) så fick vi greja det själva. Öh, hallå?! De va väl inga konstigheter... Vi konstaterade ganska snart att de dära med snopp snart bara behövs till en sak... Att skeda =)


Resultatet blev fantastiskt gott =)


Efterrätten lika så med kvällssolen i ögonen =)

Nu blir det jobb och efteråt träning. Längtar efter att äntligen få röra på mig efter helgens onyttigheter. Alltså, väcka liten som sover som ska vara med sin far.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar