lördag 16 april 2011

Lördag!

Kvällen igår gick i fredagsmyset tecken. Efter att Neo varit hos Marie på sista inskolningsdagen åkte vi hem till Lisa och Ville. Lisa och jag kunde bara konstatera att vår barn inte är bebisar längre utan barn. Hjälp de har blivit så stora!

Mattias hämtade Neo efter han slutade jobbet eftersom det är hans helg. Jag åkte hem till ZoM och fick en otroligt god middag. Zandra och jag busade med Selmisen...


Hahahaa. Socialen nästa?

Vi kollade Så de kan låta och käkade grönsaker och dipp. Sedan hängde vi ögonen på The Town med Ben Affleck. Faktiskt en bra film. Jag tackar högst ödmjukast för ögongodiset också =)

Denna underbara lördagen började jag med sovmorgon följt av en proteinshake och veckans sjunde träningspass. Idag blev det ett spinningpass. Rätt mör i benen efteråt men jäkligt nöjd över mig själv!


Nu är jag på firman och tittar på när pappa klackar om Silverpärlan. Hon ska bli så fin i sina sommarpjux =) Däcken verkar sitta som bara den men pappa är verkligen inte den som ger sig i första taget...


Ikväll vankas det 25 årsfirande. Det blir vin, skratt och förhoppningsvis dans!! Den som känner för att fira en kille i sina bästa år är varmt välkommen =) Grattis Camillas kompis Mikael på födelsedagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar