onsdag 27 april 2011

Innan jobbet hann Neo och jag att bädda rent, dammtorka och dammsuga. Sedan var det dags för dagmamma och jobb. Efter jobbet åkte jag upp till Fontin och löptränade lite. Jag var trött idag men körde ändå.
En tanke som slagit mig och sov verkar stämma är att joggare aldrig ler. Varenda en jag mötte såg helt gravalvarliga ut. Nästa gång jag är uppe och springer skall jag ler mot alla jag möter! För det ser ju mycket trevligare ut. Men gorilla har jag inte sett en enda leende joggare. Så till er som är mer vana på att jogga, snälla kan inte ni också börja le när ni springer? När jag tränar på F&S så flinar jag som aldrig förr, varje gång!
Det blev en klassisk Kajsa Varg middag


Tager vad vi haver. =) Fina färger. Under middagen underhöll jag mig med följande


Frågeformulär från Statistiska centralbyrån. Jag är nog en favorit där, detta är andra gången jag får fylla i sånna formulär. Denna gången handlade det om hälsa. Hehehe väldigt passande för mig =)

Neo är med sin pappa och hälsar på sina kusiner och farbror hemma hos farmor Rita. Men nu börjar klockan bli läggdags så undra om de inte kommer snart =)
Jag blev också väldigt glad när jag insåg att det är onsdag och det innebär Greys!!! Hurra =) Shit, de e lite tragiskt att man blir så glad för en sån sak. Så det blir Greys i renbäddat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar