tisdag 3 maj 2011

Denna helgen har jag fått bevisat att jag är den enda människan som besitter egenskapen att allt jag gör blir fel. Så egentligen borde jag inte skriva här men jag måste få det ur mig...

Sitter och smaskar frulle i mitt övernattningsplace i Uddevalla. Perfekt att Jannika bor kvar och ännu bättre är att hon är så fantastiskt som låter mig sova här och slipper åka hem emellan en C och A tur på Näl.

Det är så mycket tankar som är i omlopp i huvudet på mig så jag känner mig känslomässigt utmattad. En tanke som växer starkare, speciellt nu när jag själv inser vilka underbara vänner jag har som orkar höra på mig när jag drar samma visa om och om igen, är att jag nu själv har förbrukat titeln som en god vän (om jag ens någongång haft den).

Den som också känns så konstigt är jag inte att jag ångrar själva gärningen utan mer situationen som den är och kanske hur den hanterades. Situationen är spännande och jag vill veta mer. Problemet är att jag känner mig lite blockerad, det är liksom känslor som sätter stopp för varandra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar