onsdag 25 maj 2011

Ledig!

Det är en riktigt skön onsdag! Neo och jag är lediga idag och passar på att göra lediga saker.

Dagen började med att vi donade lite här hemma innan vi mötte upp Zandra och Selma för att gå på Öppnis men de va visst sista gången förra veckan. Då var de bara att tänka om. Eftersom det var visning av Zandras lgh idag och hon var tvungen att hålla sig därifrån fick hon ta bussen upp till mig. Det är helt otroligt vad kidsen leker bra ihop! Underbart är det! Lunchade gjorde vi och sen gick vi en liten promenix för att kolla in Zandras och Magnus nya lya. Vi kunde givetvis bara kolla läget på utsidan men det är ju ett jättefint område och det kommer bli så bra!! Jag är verkligen så himla glad för deras skull <3
På väg hemåt igen gjorde vi ett pitstop hos Hanna och Molly. Hanna är alltid så himla glad och otroligt sprudlande! Härligt med sånna människor. Jag vill också vara så. Det kommet jag kanske bli i mitt nästa liv..
Neo och jag gick hem själva och passade på att vara ute lite.


Gunga!!


Sen gick vi in å lekte med Mega Blocks =)

Just de. Har ni kanske fått en spännande inbjudan på posten? Har ni de så föreslår jag att ni kikar in på bloggadressen ;)


JoZ 50 år!!!!

Okej, Neo gnubbar sig redan i ögonen och får små, täta övergående vredesutbrott. Hrm, hur ska jag lyckas hålla honom vaken i minst 2 timmar?! Middag, effe, lek, bad och sen välling. Hur länge kan man dra ut på det?? ;)

Ikväll... GREY's =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar