lördag 21 maj 2011

Myslördag!!

Neo tyckte det var dags att vakna redan halv sju i morse så det var ju bara att gnugga sömnen ur ögonen. Tur att liten kille var på ett strålande humör!
Han fick gröt och smörgås medan jag hällde i mig en proteinshake. Sedan åkte vi till Neos farmor där grabben stannade en stund medan jag åkte upp å sprang en jäkla skön runda!! Underbart när man märker framgångar och förbättringar.

Sedan var vi hemma och vände innan vi åkte ut till Nordön och tog en fika på båten där Mommo och Moffa var och grejade.


Festis...


Å bulle... Moffa är största idolen!



Efter en tupplur hemma så åkte vi till mamma och pappa och grillade till hela familjen Lindaus stora förtjusning!


Lilleman gjorde också en för honom häpnadsväckande upptäckt. För någon som älskar majskorn så var grillad majskolv himmelriket. Jag överdriver inte om jag säger att han typ stod upp i stolen och ville ha mer. Även det går alltså i rakt nedstigande led!

Nu sitter jag i fåtöljen och gungar lite lätt medan jag smaskar naturgodis och smuttar på cola. En perfekt avrundning på en härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar