lördag 28 maj 2011

Veckan

Jag har verkligen insett att det är fullt upp. Jobb och aktiviteter så när kvällskvisten kommer är jag helt slut därför har lilla bloggen fått komma i sista hand. Detta resulterar ju i ett ihopslängt inlägg i bildfotmat om veckan som varit. Praktiskt tycker jag. Men bloggen fungerar inte bara som en "kolla-hur-min-vecka-har-varit" utan också som ett sätt för mig att få ventilera. Som tur är har jag underbara vänner som hjälper mig med det istället.
Jag har väl insett att det är så otroligt onödigt och rädslan för att hänga ut någon och skapa (ännu mer) osämja är för stor. Jag menar absolut inte att jag är konflikträdd men tycker det är skönt om allt bara kan flyta på.

Varför i hela friden jag bloggar såhär tidigt kanske ni undrar? Klockan är strax efter sju en lördgsmorgon, Neo är hos Mattias och jag jobbar kvällen. Jo de ska jag tala om för er. Jag vaknade för dryga halvtimmen sen med en nackspärr som inte är av denna värld. Jag kan inte dra mig till minnes att jag någonsin haft nackspärr av denna kalibern innan. De va ett rent helvete att ja sig ur sängen för att gå å kissa förut så jag undrar om jag verkligen kan jobba i helgen när jag inte tror jag kan köra bil. Det finns inte någon som har något muskelavslappnande hemma? Stesolid eller så?? =) Jag gör som alltid, avvaktar och ser.

I torsdags var det avslutning för Neos och min del på Öppnis. Åh alla mysiga barn och mammor som man lär känna!! Vi får försöka få ihop något under sommaren!


Dukat för långbord!


Neo och Adam, grabbarna som alltid grejar i köket ihop! Killarna kommer regera Ulvegärde om några år. Då får ni passa er ;)



Världens bästa Zandra köpte lunch och effe!! I solen på balkongen avnjöts detta!

Igår jobbade jag och Neo var på äventyr med Mommo och Gunn. Titta här va som då kan hända!


Nyfrisserad tuffing som kollar in sig själv i spegeln. Ber om ursäkt för att kortet är från sidan. Det kommer från ett mms som mamma skickat och jag kan inte komma på hur man vrider det. Men ni får ju ett hum om hur Neo ser ut.

Nä om man skulle försök sov lite och se om smärtan i nacken mirakulöst försvinner så jag kan åka och jobba...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar