lördag 7 maj 2011

Lööödaaaa

Äntligen har värmen kommit tillbaka =) Hoppas verkligen att den är här för att stanna!!

Denna lördagen började med att Camilla, Mattias, Neo och jag åkte till Jonsered för att kolla på när kossorna blev utsläppta på bete. Galna kossor! Men shit va söta de va!


Hopp och skutt!!


Neo dricker mjölk!


Kanelbulle och mjölk till alla...


Mamma också =)


Mycket folk va de... Men kossorna brydde sig inte om de


Om jag måste vara ett djur skulle jag välja att vara mjölkkossa på en godkänd Arlagård hos en snäll mjölkbonde =)

Sedan tig vi oss en sväng på Allum. Fick köpt en del kläder till Neo och ett par chinosshorts till mig. Å en tunika, just de =)


Kvällen avslutades med balkonghäng hemma med Camilla. Trötta som rackarns sjönk vi ner i soffan...

För övrigt har jag tvättat ikväll. På en lördag! Shit, tiderna förändras verkligen =)
Nu ska jag krypa ner i sängen och somna till Djävulen bär Prada som går på fyran. Skön avslutning på en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar