söndag 8 maj 2011

S

Sista dagen med Neo på några dagar har utnyttjats till fullo! Det började med att vi lekte lite hemma. Sedan tog vi oss en cykeltur ner till Maxi för att handla.


Lite stor cykelhjälm ärvd av Isak men den duger!


Som belöning eftersom han som alltid skötte sig exemplariskt, fick Neo sitta en stund i loket vid entrén. Det duger gott och väl till honom, det blir genast allt för otäckt när det rör på sig.

Sedan kom Mattias och hämtade oss. Familjesöndag och jag utnyttjade Mattias och hans bil till fullo. Men jag gjorde väldigt klart för honom att han skulle bli utnyttjad så då var det lungt. Vi åkte till Ikea och sedan till plantagen. Såhär blev resultatet!


Utemöbler införskaffades.


Planteringar på framsidan...


Å på baksidan.

Innan vi åkte hem för att skruva och plantera så tog vi en glass på fästningsholmen.


Mumma!!!

Dagen och kvällen kunde inte sluta bättre. Neonoch jag tog cykeln ner till fam Sjöberg som för övrigt flyttar ännu närmre mig i mitten av juli. Grattis till huset! Middag hos Familjen Annorlunda. <3 Kärlek till er!!! Idag är jag riktigt lycklig tack alla involverade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar