fredag 20 maj 2011

En vecka går fort, här kommer veckan i endast ett fåtal bilder...


Efter att ha jobbat fredagkväll och lördag dag tog jag mig en löptur i Fontin. Sedan blev det lördagsmys med ost och kex innan jag stensomnade. Sedan var det jobb igen...



I onsdags var det premiär för min lille kille att ta kort på hela dagmammagruppen. Så stilig så och givetvis gick det jättebra för linslusen att ta kort. Vem är förvånad? =)

Igår var det sedan dags för kvällsjobb igen men innan det hann Neo och jag med en sväng till Öppna förskolan. Till min stora förtjusning kom Angelica och hennes dotter Thea med knappt en månad gamla Wilmer och hälsade på.


Jag fick hålla och gosa! Jag satt säkert 45 min med honom på mig och liten Wilmer somnade och snuttade. Bebissjukan infann sig med en gång!! Jag längtar tills Selmas lillebror kommer. När är de egentligen Zandra?!?! PRODUCERA NU!!! =)

Nu är det fredagsmys. Neo, eller ija som han kallar sig, sover och jag äter ost med kex och dricker Rheisling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar