måndag 4 april 2011

Högskoleprovet gick väl som förväntat. Helt sjukt ofokuserad var jag. Men ändå väldigt imponerad av mig att jag ens gick dit när jag egentligen borde legat kvar i sängen. Men nu är det gjort i alla fall och en gissningslek som tar en hel lördag är ju aldrig fel.

Efteråt åkte jag hem till mamma och pappa och blev utfodrad. Sedan åkte jag hem till finaste lilla familjen Sjöberg och kollade på RED en väldigt rolig actionkomedi.

Söndagen inledde jag med att dammtorka, dammsuga, skura badrum och torka golven. Efter det åkte jag hem till min finaste "storasyster" och fick kaffe och umgås. Alltid välkommen.
Vi satte igång proceduren och idag skall jag försöka ringa en massa samtal. Tänk om går att ordna på något sätt. Jag lovar att jag skall berätta vad jag tänker senare.

Igår gick jag också träffat, gosat, lekt och umgåtts med Neo. Först var vi hemma hos Mattias och sedan käkade vi söndagsmiddag på Kinan. Hur fräscht som helst, blev väldigt förvånad.


Man väljer själv sina grönsaker och sitt kött och så solar dem de på plats.


Sen så finns det också en liten efterrättsbuffé med bla friterade minibananer, glads och sirap.

Nu skall jag åka till jobbet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar