måndag 31 januari 2011

Silverpärlan!!

Detta inlägg handlar egentligen om hur glad jag är för min nya bil men jag tillägnar all text till Lars Lillen Lindau!
Jag har verkligen världens bästa pappa som ställer upp som fasen för sin dotter!! Idag var det äntligen dags för oss att hämta min bil! Så pappa ägnade största delen av eftermiddagen med att fixa och dona. Bilen tankades, fylldes på spolarvätska, tvättades, byttes lampa, fick sina sommardäck tvättade och inlämnade på firman, det beställdes en plupp till dörren, och Neos bilbarnstol monterades in i passagerarsätet efter att vi ringde och kollade med SAAB som kunde svara på det med hjälp av chassinumret. Jag har säkert glömt något men för det är jag också jätteglad! Ni fattar ju vilken fantastisk pappa jag har!!!

Neo och jag tog oss en liten tur, jag njöt och Neo somnade.. Här har ni i alla fall min pärla, hon har mycket snyggare sommarklackar =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar