tisdag 1 februari 2011

Just nu...

Tänker jag på att folk borde uppskatta det de har, särskilt när de har något så j-vla bra!

Idag var jag i stort behov av Bubblan så efter öppna förskolan packade Neo och jag in oss i bilen och tuffade iväg till Uddevalla och Torp. Min Jannika är väldens bästa! Hon inspirerar mig till att stå på mig för vad som är rätt, hon vill mig alltid bäst, hon är ärlig och får mig att må bra! Å detta är bara några av de underbara egenskaper hon har. (Sorry killar, she's taken!)


Jag inser att jag använder "världens bästa" men jag är helt klart omringad av massa "världens bästa"! Lyckligt lottad är jag som har så fina människor omkring mig.
Jag tycker att man ska uppskatta dem som gör en lycklig och strunta i dem som inte gör de. Fast ibland är livet så att man måste lära sig hantera de människor och bygga upp en hållbar relation. Ibland med lite hjälp.

Hur som helst, det var inte meningen att bli så sentimental. Jag skulle egentligen bara berätta om min dag =) Vi var på Torp, lunchade och kollade i affärer. Titta vilka puddingar jag sprang på medan Jannika stod i kö...


Imorgon skall jag åka till Åsa och hem till Camilla och barnen. Tanken är att hennes kids ska trötta ut mitt och att Camilla och jag ska få tjöta och umgås. Det blir en bra dag i morgon!

Just det, jag går i väntans tider nu... Väntar på massa olika besked nu om allt möjligt. Barnomsorgsplats och besiktningstider är några av dem. Låt dessa besked komma snarast, ni som känner mig vet att jag avskyr att vänta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar