onsdag 2 februari 2011


I brist på annat att göra och för att inte reta upp någon, för jag har egentligen jävligt mycket annat jag hellre skulle tillägna ett inlägg, kopierade jag detta från Emmas blogg. Skittråkigt för er att läsa men fördriver min tid lite och gör mig förhoppningsvis lite trött så det kan bli i morgon...

1. Var är din mobiltelefon?
I min hand

2. Var är din andra hälft?
Hrm, knepigt eftersom jag inte har ett förhållande. Antingen kan jag tolka de såhär; Andra delen av bubblan är på sitt jobb i Uddevalla. Eller såhär; Hälften av mig ligger i svettpölar på Friskis&Svettis =)

3. Ditt hår?
Blont men skulle behöva lite uppfräschande slingor

4. Din mamma?
Hon är massa saker men också en grym träningskompis

5. Din pappa?
Fiskesheriff

6. Det bästa du vet?
Neo (lite tråkigt uppenbart)

7. Din dröm i natt?
Antagligen orolig

8. Din dröm/ditt mål?
Ett lyckligt fungerande liv

9. Rummet du är i?
Sovrummet

10. Din hobby?
Träning

11. Din skräck?
Att någon jag älskar och bryr mig om försvinner

12. Var vill du vara om sex år?
Jag vill vara barnmorska

13. Var var du igår kväll?
Hemma

14. Vad är du inte?
Smal

15. En sak du önskar dig?
Högtalare till iPhone

16. Var växte du upp?
I Kungälv

17. Det senaste du gjorde?
Borstade tänderna

18. Dina kläder?
Nattlinne

19. Din tv?
Irene Huss

20. Ditt/dina husdjur?
Bor hos Neos farmor

21. Din dator?
Används nästan aldrig, men våga inte ta min iPhone

22. Ditt humör?
Nedstämd för tillfället

23. Saknar någon?
Ja så förbannat!

24. Din bil?
Silverpärlan, SAAB 9-3

25. Något du inte har på dig?
Byxor

26. Favoritaffär?
Systembolaget =)

27. Din sommar?
Varm, solig och fullspäckad av rolig saker

28. Älskar någon?
Absolut

29. Favoritfärg?
Röd

30. När skrattade du senast?
Idag hemma hos Camilla

31. När grät du senast?
Igår...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar