måndag 14 februari 2011

Det hela började med

en långpromenad. En timmes promenad innan frulle är väldigt skönt.


Men idag fick man bannemej palta på sig. Termobrallor och mössa långt ner över öronen. Neo har dragit på sig en ganska dålig vana faktiskt. När vi har gått lite mer än hälften av promenaden så börjar han skrika och gnälla. Joooobigt för mamman måste jag säga =)

Idag blir det jobb! Ser faktiskt fram emot kvällen. Jag gillar att jobba och speciellt en kväll som denna. Deprimerande för nyblivna singlar och skit i denna kommersiella dagen. En dag för handeln att tjäna lite pengar mellan jul och påsk.. Tacka vet jag vardagsromantiken istället. Dagen till ära har Neo lärt sig att pussas (förvisso med helt öppen mun) och ge slängkyssar! Han är så duktigt, det är viktigt att kunna båda tycker jag...


Idag kör vi på randigt, jag har kommit fram till att jag gillar randigt! Sedan tänkte jag slappa i mina älskade boyfriend jeans som jag typ bor i. Vad hade jag på mig innan?! ;)

Idag fick jag en sån himla fin komplimang av en underbar människa, Anna Junkvist. =) Hon sa att det hade varit roligt att träna ihop med mig för att jag är en sån energimänniska.
De kallar jag komplimang, så tack Anna. You made my day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar