söndag 6 februari 2011

Uddevalla

Helgen har varit fin! På fredagseftermiddagen hämtade Mattias upp Neo då det var deras tur att umgås i helgen. Själv lyxade jag till det med en sväng till "solen" sedan blev det middag hos fam Gabrielsson. Mumsig GIpaj stod på menyn och till det serverades ett glas rött =)
Det blev en tidig kväll men av någon märklig anledning hade jag ändå svårt att sova.. Det är ett annat problem.

Lördagen kom och jag jobbade. Det var väldigt roligt, ännu en gång. Efter jobbet drog jag raka vägen upp till Jannika, Uddevalla och vinet =) Mysigt hade vi. Gjorde i ordning oss, lyssnade på musik och smuttade lite vin.



Som en trevlig överraskning kom Jannikas bror upp och ville partaja med oss! Väldigt roligt.

Nästan med en gång när Jonas kom så tog vi taxi ner till Harry's och käkade mat. Mycket gott! Vi var faktiskt där hela kvällen.



Jannika var trött och gick hem tidigare men Jonas och jag tog oss upp på dansgolvet och vår blotta närvaro drog igång hela haket. Dansgolvet fick från nästintill folktomt till knökat! Jonas och jag fuldansade som tokar..
"Na na nanannna, Barbra Streisand remixad med What is love!" hehehe riktigt roligt! Det var längesen jag dansade och vi hade väldigt roligt tills de tände upp, fasen det är aldrig kul. På väg ut så fick vi varsin vattenflaska av dörrvakten. Det tycker jag va trevligt! Sedan knatade Jonas och jag hemåt. När vi väl kom em hade mamma Jannika bäddat och i morse fixade hon värsta frullen! Hon är fantastisk!

Sedan låg vi alla tre i soffan och glodde på tv och slappade big time. Sedan åkte jag hem till mamma och pappa å fick middag. Där fanns älskade lillkillen också! Brydde sig inte direkt om sin mamma utan ville bara vara med mormor och morfar. Nu sitter jag i soffan, kollar på solsidan och så fort tvättmaskinen gått klart ska jag krypa ner i sängen och kolla på Wallander.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar