söndag 13 februari 2011

The end

Jag har haft en mycket bra söndag får jag säga. Söndagar blir annars gärna en sån dag som liksom försvinner. Dagen började med lite sovmorgon, grötmatning och sedan en timmes promenad för mig med Neo i vagnen. Underbart väder var det också. Solen strålade och se sådär tio minusgrader. Med musik i öronen så traskades det på =) När jag sedan kon hem avnjöt jag en välförtjänt drulle.

Pappa va så snäll och följde med mig till Media Markt och kollade lite. Han är så otroligt hjälpsam. Det är båda mina päron. Både farkost och moderskepp =)

Pappa var också så snäll att han satt barnvakt för Neo så mamma och jag kunde åka och träna. Inte ett jättebra pass med det är ju bättre än att bara sitta på rumpen hela kvällen =) I ärlighetens namn så hade jag satt ihop ett bättre pass själv. Jag är ju svinsugen på att bli instruktör. Jag hade varit grym, haft bäst musik i alla fall ;)


Kvällen har nu avslutats med några avsnitt av Vampire Diaries med Zandra. Så jag har fått lite Ässlingtid! Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova. Imorgon tänkte jag ta mig en långpromenad innan jobbet. Neo ska på äventyr och sova hos Mommo & Moffa <3 Själv tänker jag ignorera hela dagen att det är alla hjärtans dag. Mest deprimerande dagen på året!

2008-02-13 Ann-Christin Högstedt. Saknad och älskad
mormor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar