tisdag 8 februari 2011

bättre




Titta här vad lille bubben fick av sin fina Mommo & Moffa!! Jag hoppas att han kommer att älska den imorgon när han ser den. För att han är på min spis och ugn driver mig till vansinne! En vacker jag kommer jag att glömma dubbelkolla att spisen är avstängd innan jag lämnar hemmet å när jag väl kommer hem igen så finns det inget hem. Nä, det var väl lite drastiskt. Nu får vi bara ta en tur till Ikea å köpa kastruller på barnavdelningen.

Mattias var hemma en snabbis och lämnade flyttkartonger och min beställning från Gym Grossisten.


Omega 3-6-9, vitaminer och ytterligare en burk med prestationshöjande. Smtlig tagna ur Charlotte Perellies serie som är speciellt framtagna för kvinnor. De rosa pillerna jag tar innan träning tycker jag fungerar jättebra. Jag känner verkligen hur jag orkar mer.
Jag tränade idag ju, med lite ont i halsen och revbenen men som en mkt vis man lärt mig att "De som inte dödar, det härdar".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar