onsdag 9 februari 2011

Hej, hej. Hallå dagboken =)

Onsdag, förvisso lill-lördag men annars, en ganska tråkig dag. Jag har sovit, eller rättare sagt inte sovit bra i natt. Riktigt förkyld har jag gått å blivit. Men med en piggelin till unge så var han tvungen att aktiveras ändå. Dagen spenderades dock i Nordstan. JoZ plus barn hade underbar Ässling-tid!



Finaste ungen är redo för en shoppingrunda.



Snyggaste mamman också, heheehe.


Den här mössan var ju bara ett måste. 39:- på Åhléns. Zandra hittade den först och köpte en till Selma. Neo får vara copy cat.


Vi käkade på Lydias, taco-buffé. Perfekt! För då kan man ju välja väldigt själv vad man vill ha, det tycket vi GI-are är himla bra och supergott!


Neo var på riktigt gosigt humör. (Mycket gosigare mot Selma än mot sin kära mamma. Undra hur jag ska tolka det?)



Kraaaaamas <3 Kärlek!

Jag köpte en helt del fina och välbehövda saker till Neo men lyckades ändå hitta dessa guldkornen till mig.



En jättesöt vit top med gulliga ärmar och ett par chinos/kostymbralla i mörkblått och som ni ser ankelkorta. Riktigt nöjd och det blir perfekt till våren med ett par vita Converse. Åååh va jag längtar efter våren! Snälla kom snart! Toppen kostade 99:- och brallorna 199:- Båda är från H&M.


På Gina hittade jag den här megasöta klänningen. (Jag ursäktar på förväg för min vita kropp)! Även den här blir söt till sommaren men varför vänta så länge? Svarta leggings och en kofta eller nåt så har man sig en nice outfit =)

Nu är vi två sjuklingar hemma och "tar de lugnt". Jag grejar lite tvätt, tänkte väl stryka sen och Neo röjer med kastruller. Så fort Neo har somnat tänker jag krypa ner i min säng å kolla tv innan jag slocknar. Förhoppningsvis sover jag bättre i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar