lördag 12 februari 2011

Done

Det tar på krafterna att kånka och bära en massa saker. Trappa upp, trappa ner, lasta in, lasta ut-stapla. Pjuh! Men nu är det igång i alla fall.
Vi började med att lassa Mattias grejer som redan va packade, dessutom vitrinskåpen. Så körde vi de till hand nya lägenhet. Sedan tillbaka till förrådet. Detta är vad vi möttes av när vi öppnade dörren


Jag som är så ordningsam, vad hände?! KAOS! Men jag lovar att det kommer bli annorlunda på min vind i mitt nya cribb. =)

Det var ju rätt kallt idag, typ -12 eller något liknande. Men det var ändå härligt ute, det gäller ju bara att klä sig rätt. Så på med mössa!


Men smink de skiter jag i. ;)

Nu sitter jag i pyjamas under filten och väntar på melodifestivalen. Idag är min favorit och frikort med. Men vänta nu?! Behöver man frikort när man är singel? Hahaha, vad blir det då? Kändis man vill gänga med? =) Tanken slog mig precis. Hrm, undra om han är singel? Nu gäller det att satsa! Hahaha, jag pratar såklart om Brolle <3. Han har bannemej allt! Han kan sjunga, spela gitarr, han är tatuerad, har underbar dialekt, han är ödmjuk och dessutom jävligt snygg!


Så ett glas vin och några bitar naturgodis väntar mig nu.
Just de, jag håller på Brolle ikväll (om ni missade de). Det hoppas jag att ni gör också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar