söndag 30 januari 2011

Jag är så otroligt irriterad. Idag var jag tvungen att avbryta träningen. Det är ju liksom inget jag gör. Ever! Eller jo föresten. En gång så stukade jag foten rejält. Foten svullna upp till en blå-lila-gul ballong typ. Då fick jag åka hem istället eftersom jag inte kunde hoppa omkring på ett ben. Hur som helst. Idag hände det igen. Jag måste ha åkt på en rejäl sträckning när jag ramlade i skidbacken igår. Uppvärmning och smidigheten gick hyfsat. Även armhävningarna också faktiskt. Däremot måste det ha blivit lite värre när jag skulle börja med sit up. Omöjligt och svinont. Efter det kunde jag värken sträcka ut eller dra ihop.
In a lack of a better word- HELVETESJÄVLASKIIIIT!

Så galet smärtsamt åkte jag å handlade sedan hämtade jag upp mamma som klarade av hela passet =) Nä men det blir vila imorgon och förhoppningsvis träning igen på tisdag!

Imorgon är det en stor dag. Pappa och jag ska hämta min silverpärla!! Sen ska jag ägna mig åt lite tvätt och bilbarnstolsmontering! Imorgon lovar jag en bild!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar