söndag 9 januari 2011

Kvinnor kan allt... nästan.

Har precis satt mig ner för första gången på hela dagen. Städat, strukit, lagat mat, gjort tårtor, duschat och gjort mig vacker, haft ettårskalas, städat (igen), nattat barn, tvättat och diskat upp efter kalaset. Så nu tyckte jag att det var på tiden för min rumpa att slå sig ner men istället blev de rätt ner i sängen. Tänkte varva ner och glo på tv innan jag somnar men jag inser att nu när jag bloggar så är ögonlocken extremt tunga. Får se hur mycket tvtittande det egentligen blir. Måste vara vaken tills tvättmaskinen är klar så jag kan hänga tvätten...

Jo, så att idag har vi haft ettårskalas för älskade Neo. Tänk att ett helt år går så fort. De va som en kollega sa till mig på jobbet igår; nu är det ettårskalas sen köper du skolväska och innan du vet ordet av är det kondomsnack. Hehehe, ligger väl något i de =)

Tack ännu en gång till alla er som var här och gjorde kalaset så fint! Det blev hur mycket mat som helst över och en hel tårta så det är bara att komma förbi och hugga in!!!



2 kommentarer:

  1. Fick höra via syrran att du bloggade igen....och via den massor med nyheter....Först av allt stort Grattis till NEO! Hade jaG FÅTT GISSA SÅ KÄNNS DET SOM OM HAN KUNDE VARA TYP 4 MÅNADER - JA, TIDEN GÅR LÄSKIGT FORT! Läste också om dig och Mattias, tänker på er och hoppas ni alla mår bra - stora syster är aldrig längre än ett telefonsamtal bort. Puss och kram Åsna
    (asahogstedt.wordpress.com)

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till sötaste Neo!

    SvaraRadera