torsdag 20 januari 2011

Helt i sin ordning

Torsdag idag vilket betyder Öppna Förskolan. Neo fullständigt älskar de och jag njuter av att snacka skit med de andra fina mammorna medan kidsen leker.
Vi promenerade både till och från kyrkan idag. Det tar 40 min om jag går i lite snabbare takt än promenadtakt fast inre powerwalk (hahaha, detaljerat). Det har ju varit så underbart väder. Minus, solsken och vindstilla. Lovely. Det för mig är det näst bästa vädret. Jag föredrar 25 plusgrader, solsken och lite lätt bris =)
Det är så lustigt men Neo struntar helt och hållet i mig när vi är där. Det är skönt för det visar ju att han är framåt och tar för sig.
Däremot när vi kommer hem börjas det gnällas på en gång och han sträcker upp armarna och vill bli buren precis hela tiden! Fast jag tar extra god tid på mig hem så
han ska sova hela vägen hem. Jobbigt? Gissa två gånger!



Ikväll är det träningsdags igen! Mamma och jag brukar boxas men hon frågade så snällt idag i fall vi kunde ta ett tidigare pass så hon och pappa (som är barnvakt) kan titta på handbollen ikväll. Så nu blir det ett nytt pass för mig. Skivstång intervall, jag har ju tränat skivstång spinn innan jag blev gravid men de känns ändå pirrigt. Hur mycket vikter hade jag och kommer jag ihåg tekniken? Hahah, de märker vi i mån. Antingen känner jag ingenting eller så kommer jag inte ur sängen pga träningsvärken. Jag hoppas så innerligt på de sista!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar