torsdag 20 januari 2011

Oooh. Frälst, igen!

Wow vilken skön träning! Som om jag inte hade gjort annat! Grymt pass, härlig musik och en väldigt bra instruktör. Mamma och jag överväger starkt att byta ut boxpasset fast vi båda tycker att det är skitkul och jättebra träning. Vi tycker dock att det är lite väl sent så då passar detta passet mkt bättre. Jag känner redan att min gluteus maximus är trött och benen har fått sig en rejäl omgång. Ska bli intressant att se hur jag klarar första toalettbesöket imån. Det brukar vara lite problematiskt upp från toastolen. Tur att badkaret står så nära =)
Jag känner mig helt lyrisk över träningen. De va så gött och kändes så himla bra. Skulle kunna sträcka mig till att säga att det tom är bättre än... (nej vänta det skriver jag inte, mamma läser ju). Fast å andra sidan säger det ju inte så mycket eftersom jag inte får något längre. =)

Nu byter jag samtalsämne illa kvickt. Idag har jag provat ett par nya piller som Mattias tyckte jag skulle ha.


Det är Charlotte Perrelli som har gjort en kosttillskottserie. Dessa små rosa kapslarna tar man 20 min före träning och är ett prestationsökande tillskott som är speciellt framtaget för kvinnor. Provade det idag för första gången så vid närmare eftertanke kanske det är därför det gick så bra på träningen. Just det, eftersom vi jobbar med skivstänger och vikter är det viktigt att man har rätt positioner så man inte skadar sig. Därför står vi i en hall med speglar. Flera gånger när jag skulle kolla min position så blev jag häpen av att jag faktiskt är lite mindre än jag brukar vara. Det var kul!



Nu har jag precis duschat och ätit. Kolla bara in min kulinariska middag/kvällsmat. Värmd majs med lite smör och grillkrydda, makrill i tomatsås, proteinshake med jordgubbssmak och vatten. Heheh. Detta var precis vad jag var sugen på! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar