onsdag 12 januari 2011

Kvällen

De gick finemang att jobba. Speciellt när man mest svarar i telefon.
Efter jobbet var det ju som bekant dags att skriva lite papper inför lägenhetsbytet. Nu var det första steget att ansöka om att få byta lägenhet. Sen får vi varsin besiktningstid och om allt går vägen där så en rutinkoll på oss som hyrsegäster men eftersom vi båda redan är hyresgäster i Kungälvsbostäder så sa hon att de inte skulle vara några större problem. Sen är det då ev flytt. Vi skrev första mars som flyttdag så vi får väl se om vi får allt att funka tills dess. Ska nog gå bra!

Jag impulsköpte ett par jeans efter att mamma typ idiotförklarat mig. "Jensen sitter inte snyggt nu Johanna!!"
Okej. Sagt och gjort. Sprang in på Lindex bara för att köpa ett par som passade. 399:- för ett par jeans är alldels lagom när man inte vet hur länge se passar.



Helt okej eller?

Nu ligger jag i sängen och är töttis men innan jag tar emot John Blund tänkte jag berätta att jag har haft härliga middagsgäster. Jannika och hennes Steven har varit här. Efter alla skitkillar som hon kärat ner sig i så förtjänar ingen mer än hon denna killen. Mitt intryck av honom är att han är social, lätt att prata med (trots att han är dansk), barnkär, givmild, snäll, omtänksam och de bästa av allt är att han är kär i Jannika! Han är helt klart godkänd, och det är inte illa för Jannika förtjänar bara den absolut bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar