torsdag 13 januari 2011

Provat H&M kläder precis och det är väldigt svårt utan att någon tycker till. Känns lite märkligt att prova vår och sommarkläder när det är -10 grader och snön ligger vit på marken. Men men. Våren kommer troligtvis snabbare när jag köpt vårkläder.

Håll i er här kommer kläderna på en blekfet och osminkad provdocka =)



Pyjamas. Det enda jag är säker på att jag ska behålla. Love it. Väldigt söt!



Jeans i modell Boyfriend. Tycker nog att de är en strl för stora. Borde egentligen tagit en bild på baksidan också. Dessa jeans ska ju förvisso ha en loosefit men inte sådär va?



Jeansshorts även dom är modell Boyfriend. Sitter rätt bra tycket jag. Även här borde jag ha tagit bild på bakdelen. Enkelt svart linne också. Inget att tjaffsa om =)


Shortsen igen med en väldigt somrig blus. Härliga blommor och jag tror att jag gillar den men är den lite stor kanske?



Älskar denna klänningen och färgen kommer bli riktigt snygg när man är lite brunare. Insåg också att man inte behöver bh om man inte tycker. Hur som helst. Den är nog också en strl för stor va? Okej för att den inte ska sitta som ett korvskinn men det är ju massa tyg över vid magen. Syns kanske inte så tydligt på bilden.

Sen här vi de som jag är mest osäker på.


Långklänning i leopadmönster. Dålig passform, blir de bättre med en strl mindre? Kanske ta den i svart istället?



Leopadmönstrad kortare klänning. Även den har dålig passform men tar jag en strl mindre så blir den alldeles för kort. Och den blir inte bättre i svart...



Hrm, de e svårt. Får nog packa ner barn och kläder och promenera till mammas jobb. Fast det får bli efter BVC, Neo ska få sprutor idag. Stackars liten!

Annars händer det inte mycket idag. Öppna förskolan drar igång igen idag och det är synd att
Vi har tid till BVC för Neo hade verkligen behövt leka av sig efter att ha behövt vara med sin tråkiga mamma i flera veckor. Men nästa vecka ska det bli ändring på det. Då tar vi ÖF tisdag och torsdag!

2 kommentarer:

  1. Eftersom jag bara ser nederdelen av dig så kan jag ju bara kommentera den :) men du ser fantastisk ut...och jag tycker du ska ta rubbet....haha, kram storasyser

    SvaraRadera
  2. Haha du e la rolig att du tar allt i för stor storlek!
    Vad duktig du är som gått ner så mycket! Hur har du gått till väga? Jag ska också köra nu men kom precis på att jag käkat klubba till frukost. Inte bra!
    Ha en fin dag!
    Kram
    Jennie

    SvaraRadera