lördag 15 januari 2011

Jag är helt övertygad om att det är mig Petter sjunger om här. Det måste nog vara så. Ja men läs själva. Det är uppenbart.

En tuff brud i ett snyggt fodral
Vill ha en tuff jäkla brud som e precis som jag
Jag vill en tuff brud i lyxförpackning
En tuff brud i lyxförpackning
En tuff brud i snyggt fodral
Vill ha en tuff jäkla brud för du gör mig svag

Jag e på jakt på något speciellt
Kanske en bomb på två ben som aldrig någonsin har smällt
En tuff brud i lyxförpackning, ja det är en jäkla tjej
Det är ett stycke dynamit, ingen halvdan grej
En som pallar va me mig men samtidigt vara sig
Och vi hittar på saker för vi gillar samma grej
Ok, det är som att sitta på en trumf på hand
Och när man väl trillat dit så känns det skumt ibland
Du har, sjuka attribut, charm utan slut
Ett sätt o vara på så jag slår bakut
Jag måste ha nu, ta nu se till du blir min
För en brud i lyxförpackning glider under mitt skinn

Vill en tuff brud i lyxförpackning
En tuff brud i lyxförpackning
En tuff brud i snyggt fodral
Vill ha en tuff jäkla brud som e precis som jag

Jag e på jakt efter något speciellt,
jag har en brud i mitt sikte och som ingen har fällt
det e inte, vem som som, det e min bättre hälft
som jag jagat halva landet som fått mig frälst
som fått mig må bra, som har fått mig må kasst
som fått mig bli svartsjuk, så jag fick det som last
men allt e passé nu, inga mer problem nu
vi spelar inga spel nu, vi skaffar bara fler nu
allt det där jag alltid drömt om att få
Om jag så bygger upp en mur, du drar ner det på två
Du e ,helt klart ändå jävligt speciell
En tuff brud lyxförpackning som e sig själv

Jag har tuff brud i lyxförpackning
En tuff brud i lyxförpackning
En tuff brud i snyggt fodral
Jag har en tuff jäkla brud som e precis som jag

Hon e som ett snyggt konvolut i sig
Vilken tjej, (vissling) det finns ingen hejd
Jag kan aldrig säga nej för jag blir knäsvag av din röst
Du känner mig, helt tagen av dina ……
Ja, ja du känner P så vi skratta åt de
Jag kan inte sticka under stolen det e bara så som jag e
Det är bara så som jag e, så som jag e
Jag tror du diggar mitt koncept för du rullar bredve
En trygghet i djungeln när jag går i mina skor
Som betyder allt för mig mycket mer än du tror
En som klappar mig på kinden, säger allt blir ok
En som backar mig trots hinder det e en grym jävla tjej

Det är en tuff brud i lyxförpackning
En tuff brud i lyxförpackning
En tuff brud i snyggt fodral
Jag har en tuff jäkla brud, som e precis som jag

och det är du och jag
och det är du och jag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar