måndag 17 januari 2011

Weekend

I helgen har Neo varit hos sin pappa och jag blev väldigt spontant ner bjuden till Åsa hem till Camilla och Daniel. Underbart! Miljöombyte och vi bara slappade ! Började med att jag åkte ner till Kungsmässan och så tog vi några härliga varv där. Jag ska införskaffa mig en marinblå GANT huvtröja. Eller ja, jag går väl se hur de blir med den saken. Egentligen var det Camilla som hittade den först. Men så jäkla snygg!! Vita Converse, jeanskjol och ett vitt linne till å så den tröjan. Fattar ni hur snyggt eller?!

Efter Kungsmässan tog vi också antagligen århundradets snabbaste varv på Freeport och avslutade med att handla mat. Sen drog vi till Åsa och där parkerade jag röva. Till middag blev det Thai och vin så klart. Camillas syrra Magdalena var med också, så himla härlig tjej!!
Sen slötittade vi på tv och doppade frukt i choklad. Mumma! Jag åt så mycket så de stod ur öronen på mig, fast Magdalena åt mest!
Söndagen var också lugn. Fikade semlor hos Daniels bror och så passade vi på att kolla in deras nyrenoverade kök. Jättefint blev de!! Romantisk stil möter modernt! Om man bara hade haft ett litet hus att renovera och en händig karl på de!






Här är min nya lille kärlek, William. Camilla och Daniela äldsta.






Å så yngsta, trollungen Alexander. Anledningen till att han inte har tröja på sig är enkel. Han har precis dragit i sig en semla.






Här har vi de fina bröderna bus!!

Jag passade på att röja lite hemma sen åkte jag till mina fina föräldrar och fick stekt makrill och så lämnade Mattias Neo där. Pappa fick snällt köra hem Neo och mig.
Väl hemma sen var livet och tillvaron fullbordad och full av kärlek! Sov så himla gott och vaknade ännu bättre.

Tog en efterlängtad långpromenad imorse med Emma och Amanda. Gick vår vanliga lilla rutt till Maxi och handlade lite å sen hem igen. Lagade lunch till Neo och mig bär vi kom hem, det är så roligt att Neo äter helt vanlig mat nu och dissar barnmaten!
Nu sitter jag och väntar på att tiden skall gå så pappsen kommer så vi två kan åka och kolla in en Saab 9-3 som vi kollat in. Hoppas verkligen den är bra för på bilden är den redigt snygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar