lördag 1 januari 2011

2011

Inte bara ett nytt år utan också ett nytt årtionde. Jag ligger nu i min provisoriska säng (soffan) hos Daniel och Camilla efter en skitkul kväll med god mat, underbart sällskap och mkt skratt. Jag har varit vaken ett tag men vill inte väcka de andra =)

Det känns märkligt att inte behöva jäkta hem för att ta hand om Neo. Jag vet att han har det jättebra men jag kan ju såklart inte låta bli att sakna honom lite. Särskilt igår.
De känns också underligt att för en gångs skull inte ha några planer eller måsten för dagen. Jannika och jag tänker nog vara kvar i Åsa ett bra tag idag och bara "vara". Sen pratade vi lite lätt om bio och Änglagård ikväll. De blir kanske en bit mat också. Bubblan är bäst och jag är glad att jag har världens bästa Jannika!

Titta bara här så fin vi va igår...



Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar