måndag 3 januari 2011

Måndag

Då börjar rutinerna igen efter helgernas festligheter. Å vi börjar veckan med ett besök på VC. Neo har en ögoninflammation men vi behandlar inte än utan har lite is i magen och hoppas att han har sin mammas läkekött och fixar biffen själv. Annars så har vi ett recept på droppar han kan få. Han störs inte så mycket av det idag men ögonen är svullna och lite röda.

Annars har vi strukit och Neo har ätit pannkaka. Å så har vi lekt och stojat en massa.


Mammas mumsiga pannkakor. Slurp sa de!



Leker och leker!

Sedan fick jag smärre panik och städade bort julgranen. Resultatet av det var ju att det va barr överallt så jag dammsög lite snabbt och sedan ringde jag hit världens bästa föräldrar varpå en underhöll Neo medan den andra och jag slängde granen och grejade lite. Nu ligger jag i sängen å ska glo på tv innan jag slocknar. Imorgon ska jag ta mig en rejäl promenad och sedan köra järnet på styrkan. Härligt ska de bli. Imorgon em skall mamma å pappa följa med mig och titta på en bil! Ska bli spännande och känns otroligt vuxet! Berättar mer en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar