lördag 22 januari 2011

Bilägare

Idag har jag köpt bil. Som pappa sa, livets troligtvis sämsta affär. Jag väljer att inte se de så utan snarare ett riktigt bra köp. Mycket pengar för bilen! Det blev tillslut en Saab 9-3 se 2.0t med 199Hk. Jag glömde helt av att ta bild på min lilla silverpärla men vi kan ju njuta av denna så länge.



Lite lätt lackskadad men kanske något för den händige med tålamod?
Vi kom överens om att jag ska hämta den nästa måndag, alltså så fort vi kommit hem från fjällen. Sen åkte pappa och jag å köpte barnstol så det är klart också. Känns skönt att ha en bil som kan ta mig dit jag vill =)

Annars har jag packat idag bara. Nu kollar jag på handbollen. Givetvis håller jag tummarna att Sverige tar hem detta men jag har den där obehagliga känslan att Serbien vinner trots allt. Vi får väl se. =)
Neo är vid rätt gott mod. Leker lite omkring mig...



Från och med i morgon och en vecka fram tänker jag befinna mig i ett slags behagligt semesterrus så jag kan inte svara för vad som kommer upp här på bloggen ;)

Det finns mycket jag vill skriva men jag nöjer mig såhär!

1 kommentar:

  1. Bilar är till för att misshandlas....och frågar du Håkan har jag aldrig gjort någon bra bilaffär.....

    SvaraRadera