tisdag 11 januari 2011

Back on track!

Precis duschat efter ett riktigt härligt Pulspass på F&S! Så jäkla gött att vara igång igen efter alla helger och all mat med brist på träning. Ny termin och förlängt träningskort. Mattias var så snäll och va med Neo så jag kunde träna men stackars lite kille orkade inte leka med sin pappa så länge. Nu sitter jag och avnjuter en proteinshake chokladsmak och slötittar på någon brittisk kriminalserie som jag inte sett början på.

Idag har det varit en bra dag! Zandra och Selma var här och förgyllde Neos ettårsdag. Massa prat och fika men jag fick äntligen hjälp med att rensa ur min garderob. Slänga, spara och till Zandra.



Slänga



Spara, inte så mkt kvar så nu ÄR de faktiskt så att jag inte har ngt att ta på mig!



Å så Zandras hög. Hon fick även en hel påse till fullknökad med kläder. Mitt "gamla" blir ju nytt för henne.
Flickorna gick vid tvåtiden för Zandra skulle jobba och då passade jag och en väldigt trött Neo på att ta en härlig promenad. En timme totalt gick vi och det var lättare än jag hade tänkt mig i denna halka. Vi gick faktiskt upp till vår "nya" lägenhet i Ulvegärde. Jg tog faktiskt ett kort på utsidan men vågade inte gå för när i fall de va hemma.



Bortse från all jäklajulpynt så ska de också Johanna-fierad så ska de bli riktigt fint.
Sen tog jag en bild på lekplatsen precis utanför fönstret men insåg ju att de inte syna så mycket bland all snö. Men ett litet smakprov.


Hahahah. Jaja men det är lite gungor, sandlåda och en klätterställning. Den kommer bli väldigt uppskattad. Inte för att jag kommer våga släppa honom själv där. Men det är ju bekvämt att ha den nära.

Imorgon blir det jobb för mindel så Neo skall leka med sin Mommo och efter jobbet skall jag ansöka om att byta lägenhet med de som skall flytta in i min. Sedan, efter de kommer Jannika och hennes Steven hit på middag! Can't wait! Skall bli väldigt trevligt att bjuda på middag och lära känna Steven lite grann.

Nu ska jag nog slurpa i mig sista slurken av min kvällsmat och sedan lägga mig i sängen och kolla klart på vad det nu än är jag kollar på. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar