fredag 21 januari 2011

Prep.

Jag bär ju nästan alltid över min lilla älskling till min stora säng sådär vid femsnåret när han vaknar. Fast efter ett blöjbyte senare sover han så gott under mammas täcke. Sedan så vaknar han nästan alltid runt sju men de tycker jag är för tidigt att gå upp så han kryper omkring i sängen ett tag. Egentligen visset jag vad som så småningom skulle hända. Fast han är så duktig och tar rumpan först ner som vi övat på så PANG rätt ner i golvet och lilla pannan rätt in i elementet. Såklart en bula!


Mamma, Neo och jag har storhandlat inför fjällen. Mat och vin inhandlades.
Sen har vi lagat mat och bakat kärleksmums!!



Jag vet en liten underbar som gav dom godkänt!



Jag hoppas så innerligt att Jannika kommer upp till fjällen på torsdag. Först en dag i backen och sen är jag är riktigt sugen på att för första gången dricka lite för mycket och sjunga till ett härligt coverband på After Ski. Vem gör man det bäst med om inte sin bästa vän?!

Pappa och jag tror att vi äntligen ha hittat en bil till mig. Saab 9-3. Vi provkörde den förut men ska dit å kolla i dagsljus imorgon. Håller tummarna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar